Virtuális asszisztens

Virtuális asszisztens szolgáltatás

a Wikipédia szerint egy gyűjtőfogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból (otthonról, úgynevezett „home office”-ból), segítenek vállalkozásoknak, támogatják azok működését.

Azaz, ha nem szeretnénk teljes állású titkárnőt, vagy nincs időnk, tudásunk bizonyos dologok elvégzésére, akkor bérelhetünk valakit, aki azt a megfelelő kompetenciával elvégzi. Gábor 27 éves, és irodai virtuális asszisztensként dolgozik. Legutóbbi megbízója egy olyan vállalkozó volt, akinél 30 ember dolgozik, három telephelyen. Azzal a feladattal bízta meg, hogy minden hónap 5-ig készítse elő a könyvelő kollégáknak a bérszámfejtéshez szükséges anyagot. Be kellett szednie a három telephely minden munkavállalójának jelenléti ívét, amelyet emberenként és telephelyenként összesítve is kértek tőle. Külön kellett gyűjtenie a túlórákat, mert azok más bérkategória alá estek. A bérszámfejtéshez küldenie kellett a munkavégzést alátámasztó dokumentumokat is, így az adott munka megrendelését, a munkalapot és a munkaanyag elkészülése utána annak teljesítési igazolását. Ha jól számolunk akkor 30 ember esetén ez pontosan minimum 90 darab dokumentumot jelent munkánként.

Mivel a munkafolyamat nem túl hosszú, így általában a kollégák 3 munkát tudtak vállalni havonta. Tehát Gábornak az összes többi megrendelője mellett csak ennek a megrendelőnek havonta 180 dokumentumot kellett összegyűjtenie, és a könyvelésre küldenie. Továbbá összegeznie kellett a bejövő dokumentumokon lévő adatokat, amelyek a munkavállalók fizetésének alapját képezték. Felelősségteljes munka, amely nagyfokú odafigyelést, türelmet és precizitást feltételez.

Gábor a Safedroid használata előtt a következőképpen rendszerezte az e-mailen kapott anyagokat. Miután mindenkitől e-mailen bekérte az iratokat, kinyomtatta őket, és ezzel egyidejűleg lementette ezeket az adott munkavállaló mappájába. A papír alapú dokumentumokból – így kevésbé hibázott – excel file-ba rögzítette a számára releváns adatokat, és fizikailag is lefűzte egy-egy mappába, név szerint elválasztva a dokumentumokat. Az excel táblából kimutatást készített, és a lefűzött, rendszerezett mappával együtt elvitte az anyagot minden hónap 5-ig a könyvelésnek bérszámfejtésre. Gábor minden hónapban pontosan 3 teljes napot dolgozott ezeknek az adatoknak az összeszedésével a bérszámfejtést megelőzően.

Amióta azonban Safedroidot használ, a folyamat a következőképpen zajlik. A három telephelyen minden hónap 2-ig feltöltésre kerülnek az alátámasztó dokumentumok a telephely megjelölésével. Gábor a feltöltést követően azonnal látja a bejövő dokumentumokat. Mivel már előre definiálta, hogy a három dokumentumtípusból, milyen mezők adatait szeretné feldolgozni később, nincs más dolga, minthogy katalogizáljon és felhőbe rendszerezze az iratokat. Ez a művelet egy napot igényel az idejéből.

Ez nagyszerű hír, hiszen időközben vállalt más vállalkozások bérszámfejtési előkészítését is, így a katalogizlás előtt és után is tud a többi ügyféllel dolgozni. 5-én – nem korábban- a reggeli kávé elfogyasztása közben, egy kattintással lehívja a szükséges adatokat, majd egy újabb kattintással zip fileba csomagolja a dokumentumokat és e-mailen elküldi a könyvelés számára.

És hogy ezt még fokozni lehet? Bizony! Gábor bátran bevállalhat egy negyedik céget is, hiszen ha a könyvelésnek csoportos felhasználói jogosultságot adunk, ő maga is be tud lépni a Safedroidba és leszipkázza magának azokat a dokumentumokat, amelyek neki szükségesek. Méghozzá telephelyenként, emberenként, akár munkánként.

A SAFEDROID-DAL

Ennyire egyszerű!​

SAFEDROID

Könnyítsd meg a munkád, próbáld ki most a
SafeDROID rendszert és
kérd Demo verziónkat.

Megosztás:

További bejegyzések

Munkaerő-kölcsönzés

Munkaerő-kölcsönzés amire akkor gondolunk, ha sürgősen szükség lenne egy munkatársra, de létszámstop van a cégnél. Vagy kipróbálnánk valakit, aki ha jó és beválna, felvennénk, de

Pályázati dokumentumok

Munkaerőváltás pályázatírás közepén. Mi történik, ha egy pályázatírás ügyintézése közben váltunk munkaerőt? Ha az adott munkavállalón kívül más nem követte a dokumentumok lefűzését, összegyűjtését és

Okos döntés!

Már csak egy lépésre vagy a kezdéstől!
Add meg a lenti adatokat és szakértő kollégánk segít a cégre szabott beállításokban!